مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» Capstone انجام سفارش سری C1000 را تضمین می کند

 Capstone انجام سفارش سری C1000 را تضمین می کند

 

شرکت Capstone Turbine اعلام کرد که از شرکت نفت و گاز سفارش میکروتوربین C1000 Signature Series برای یک میدان نفتی از راه دور در غرب تگزاس دریافت کرده است. انتظار می رود سفارش اجاره بلند مدت ، که توسط شرکت Lone Star Power Solutions  تأمین شده است ، در ژانویه 2021 تحویل و راه اندازی شود. 

 

این سفارش از توسعه آینده ناوگان اجاره بلند مدت Capstone از 8.6 مگاوات فعلی (مگاوات) تا هدف 10 مگاواتی تا 31 مارس 2021 پشتیبانی می کند. هدف مدیریت این است که تا 31 مارس 2022 به ناوگان اجاره ای 21.1 مگاوات برسد. ، برای تأمین یک منبع درآمد پایدار با حاشیه بالا. Capstone همچنان شاهد افزایش تقاضای جهانی برای سیستم های اجاره بلند مدت است ، روندی که مدیریت انتظار دارد با گریز جهان از بیماری همه گیر COVID-19 تسریع شود.



 

با استفاده از گاز خط لوله ، سیستم اجاره C1000S برق تولید می کند تا تجهیزات موجود در محل را تأمین کند. میکروتوربین های Capstone با نیازهای تولیدکنندگان نفت و گاز همسو هستند زیرا می توانند در تمام مراحل تولید از جمله در بالادست ، میانه و پایین دست در هر دو کاربردهای خشکی و دریایی مورد استفاده قرار گیرند.

برای مطالعه بیشتر مقالات و اخبار در رابطه با ورق استیل می توانید از وبسایت فلز کالا بازدید کنید. همچنین جهت استعلام از قیمت ورق استیل و خرید ورق استیل می توانید از طریق تماس با در ارتباط باشید و ورق مورد نیاز خود را تامین کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده