بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» NTS Group خدمات آمگا وست را خریداری می کند

NTS Group  خدمات آمگا وست را خریداری می کند


گروه NTS تجهیزات آمگا وست را از شرکت فناوری نجار خریداری کرده است. مقر اصلی در هوستون قرار دارد، آمگا وست دارای کارخانه های تولید و خدمات در ایالات متحده ، کانادا و سنگاپور است. 

 

با این خرید ،  NTS Group خود را در زمینه تولید قطعات حفاری ، زیر دریا ، پالایشی و اجزای فرآیند ، تعمیر تجهیزات اندازه گیری و ورود به سیستم حین حفاری (MWD / LWD) و تجهیزات حفاری و همچنین اجاره میراث و مونتاژ تخصصی پایین حفره استخراجی تاسیس می کند. (BHA) ابزار حفاری. برای اطمینان از ادامه استفاده از آلیاژهای غیر مغناطیسی اختصاصی Carpenter ساخته شده همچنین توافقنامه ای با Carpenter Technologies منعقد شده است.

 

خدمات NTS تحت طیف وسیعی از گزینه های نوآورانه پیمانکاری پیکربندی می شود که شامل توافق نامه های چارچوب جهانی ، مراکز تعمیر / ساخت محلی و برنامه های مدیریت سهام ، با هدف کاهش هزینه ، بهبود زمان سرب و افزایش در دسترس بودن تجهیزات است، در حالی که بالاترین سطح کیفیت و خدمات دهی را دارا می باشد.

 


 TUBACEX یک گروه چند ملیتی است که دفتر مرکزی آن در آلاوا قرار گرفته وزمینه فعالیت آن تولید فولاد ضد زنگ و محصولات لوله ای با آلیاژ بالا (لوله و لوازم جانبی) است.

 

براي مشاهده آخرين اخبار استنلس استيل در صنعت دنيا مي توانيد از وبسايت فلز كالا بازديد كنيد.

همچنين براي استعلام از آخرين قيمت ورق استيل در ايران ميتوانيد از طريق شماره هاي تماس با كارشناسان بخش فروش در ارتباط باشيد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده